sweet serendipity



Vaknade tidigt imorse, vilket var riktigt skönt faktiskt. Har hunnit äta en god och ordentlig frukost, varit ute och läst tidningen, sett lite tv, plockat ihop i rummet mitt. Okej, inte så mycket men tanken på att klockan är lite gör mig så glad och lugn. Jag har hela dagen på mig..

Ska strax bege mig till sjukgymnasten. Sen far jag möjligtvis in till stan, vi får se.

Igår kväll såg jag the switch, med jennifer aniston och vad-han-nu-heter. Ganska bra film faktiskt, helt ok.

Skypade med världens bästa marina och genya igår. Vi planerade lite smått inför min visit där. Skype måste vara världens bästa uppfinning, definitivt. Love it!!

Ska dricka upp mitt te, sen måste jag börja fara tror jag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0