min påskhelg i skrift



Harhaft en toppenbra påsk, verkligen! Det absolut enda som saknades var mami. Annars har allt varit härligt :)

I fredags bjöd mormor och morfar på middag. Som vanligt var allt jättegott :)

I lördags var jag och övningskörde lite överallt, till öjebyn, konsum, willys mm. En hel del alltså. Sen bjöd vi på påskmiddag här hemma. Skinka, ägg, prinskorv och allt vad man brukar ha :) Jättegott var det och bra sällskap hade vi!

Igår firade vi en lite blandad grekisksvensk påsk. Med lamm, köttbullar, skinka, grekisk sallad, halloumi och en massa annat gott. Maten igår var underbart god! Lammet - c'est parfait!

En underbar påsk fylld av mat och härliga människor, och som pricken över i:et, bra väder :)

Det har varit riktigt skönt att inte sitta vid datorn så mycket (läs inget). Så lär inte bli lika mycket av den varan i framtiden, man klarar sig galant utan datorn :)

Nu ska jag traska ut hade jag tänkt. talk to you guys later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0