min dag i både bild och skrift


bilder från dagen

Kameran är på laddning så ni får bilderna, både på rummet och på grejerna jag köpt, senare ikväll. Eller möjligtvis imorgon, har ju redan bloggat en massa idag :)

Vädret idag - lovely! Synd att du missar hejn mamma, bästa tiden nästan :) Vädermässigt i alla fall! Kände riktigt lyckan när jag stod ute på bron och sövde en liten tjej. Hade bara en skjorta på mig och frös inte, snarare tvärtom. Solen i ansiktet och ett leende på läpparna. Underbart! Carina var förbi idag också, i fall ni vill veta ;)

På en timma är det dh, som vanligt sitter jag bänkad. Ska, som valigt, koka mig lite te, men även göra mig en minifruktsallad. Mumma!

Sov gott på er, om jag inte lägger in bilderna senare!
Kommentarer
Postat av: mamma

JAa, det ar en mysig tid gumman. FAst jag har det inte sa illa heller;)Det ar bara ni som fattas, da vore allt komplett! Kram.

2011-04-06 @ 11:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0