idag och igår



Har sovmorgon till halv elva idag, men jag har redan varit vaken i två timmar. Igår kväll kunde jag inte somna, hur trött jag än var och hur mycket än klockan blev. Till slut somnade jag dock äntligen. Men då vaknade jag före sju och kunde inte somna då heller..

Hur som haver...

Dålig bloggning igår också. Ungefär samma orsak faktiskt! Vi for hemifrån vid elva, till farmor. Pappa skulle göra nå med bilen, byta däck eller jag vet inte.. Jag följde då med, för jag skulle övningsköra. Sen kom även anna, stefan och barnen. Jag och felicia hann åka båt, flyga, läsa bok och lite allt möjligt. När linda, micke och barnen kom åt vi, porterstek. Efterrätt fick vi också :) Senare kom även helena, per och barnen. Kul, var såå länge sen jag träffade dem sist!

Efter det for vi (precis som i förrgår) till linda och micke där jag spenderade hela kvällen. Fick mysa med lillfian, underbart!! Tur att dem kommer hit ikväll, så jag får mysa ännu mer med henne :)

Idag är första dagen tillbaka i skolan efter praktiken. Vi går till 16.20, i alla fall på schemat. Ikväll (vid fem) kommer hela allihopen hit på middag. Vilket ska bli jättekul!

Ska gå upp nu och äta frukost hade jag tänkt! Ha en bra dag :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0