good and bad


ingen fruktsallad igår, istället världens kanske godaste (och lättaste, att göra) mackor.
pågens längtan, philadelphiaost, tomat, gurka, citronsaft, havsörtsalt och salladskrydda (alpnaering)

Dagen har inte blivit bättre, snarare tvärtom. Den sprängande huvudvärken från i måndags är tillbaka, min mage är helt upp och ner, duschen jag tog nyss var kall.

Dock gör tanken på att det endast är en vecka kvar till nästa onsdag (logiskt) allting såå mycket bättre. Längtar!

När jag har hoppat i kläderna ska jag över till världens finaste linda för lite te. Kvällen lär bli bra trots allt :)

Mamma, jackan jag menade var den svarta vi köpte på mq för några (två?!) år sen. Vet du vilken jag menar?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0