gone shopping


Vad kan det vara? Visar snart!

När jag kom hem satte jag på datorn, gick ner till mitt rum och städade lite. Hittade en busstidtabell och såg att en buss till stan skulle gå 15.33, så skyndade mig att göra mig klar för ett kort stadsbesök. Hade egentligen tänkt cykla, men när bussen gick så precis, och jag visste att pappa far hem genom stan. Ja då skrek den lata (största) sidan högre.

Provade en hel del grejer på hm, bland annat ett linne från conscious collection, en snygg klänning och lite sånt :) Kan visa senare! Hann dock inte gå i många affärer, bara kappahl, (skulle lämna igen nå barnkläder, anledningen till stadsbesöket) hm och gina tricot.

Hur som haver, återkommer strax med bilder :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0