en underbar lördag!



Har varit borta hela hela dagen, därav den dåliga (noll) uppdateringen. Vid elva kom linda och micke (+barnen) och hämtade upp mig. Då for vi till nimbys värld. Där spenderade vi en hel del timmar. Jag och felicia hann springa upp och ner och åka rutschkana en hel del gånger. Mös såklart också med lillfian.

Direkt där ifrån for vi till farmor där vi skulle förtära surströmming. Vi hann även mellanlande på coop. Surströmmingen var otroligt god, och jag fick världens sommarkänsla. Farmors altan, solen i ögonen och surströmmingsklämma i handen. Det ni, de är grejer det :) Tog mig även premiärgunget i hammocken!

Direkt från farmor for vi vidare till linda och micke där vi spenderat hela kvällen med en hel del mys, te och prat.

En toppenlördag har det varit med andra ord!!

Nu ska jag stänga av datorn och krypa ner än längre under täcket. Sov gott på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0