dagens inköp


några av dagens inköp!

Blev även några kuddar, kuddfodral, en filt, några ljus, godis (hehe), två skålar och säkert nå mer också :)
Just det ja, blev ett bord också!

Provade ett par jäettifina shorts, som verkligen vore toppen i sommar! De såg verkligen ut som de perfekta jeansshortsen, och hade riktig potential. Men de satt inte riktigt som det skulle, så de fick hänga kvar i alla fall.. Som moster sa så kommer jag nog hitta några andra :) Är ju inte mitt största problem för tillfället ;)

Den sista bilden, den med mitt kvällsfika, föreställer en liten bricka med ett hål där muggen är. Jag och mamma har tittat på dem tidigare.. Nu kostade dem bara 30kr, för både muggen och brickan, så både jag och fia slog till :)

Kan visa bilder på bordet, soffan och så imorgon :) Måste ställa i ordning på borden bara!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0