yesterday

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men har haft fullt upp hela dagen, och gårdagen.

Kan börja med vad jag gjorde igår. Var hos mormor och morfar en snabbis för att kolla på mammas gamla jackor. Hittade en brun skinnjacka, men vet ej om jag vågar ha den bland folk. Hehe.. Fick även en orange mockajacka, den är lite kortare och riktigt fin faktiskt. Fast kan inte ha den som ytterjacka, vore riktigt kallt..

For direkt från dem till min fina kusin och hälsade på. Pappa och fia var också där. När dem for hem så stannade jag kvar, för hade kört dit så.. Blev stannandes där gode taget.

Till middag lekte robin pizzabagare och sen kom några av mina kompisar hit och såg alice i underlandet.

Riktigt härlig lördag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0