autumn

Godmorgon! Har ni sovit gott?

Kan väl inte säga att jag gjort det, vaknade vid sex första gången, sen vid sju, halv åtta och så höll det på tills jag klev upp vid nio. Inte så länge kan tyckas, men jag avr otroligt trött och skulle nog behöva sova ännu längre. Fast ja.. Går inte, är så mycket rörelse på morgon och kan inte sova då. Känns som att jag måste gå upp, att jag missar hela dagen annars..

Så nu vet ni. Kul att läsa om min sömn.. Fast min blogg, så jag bestämmer.

Ska nog inte till stan idag, ids inte.. Fast far nog förbi mormor och morfar. Dem ska förresten tapetsera hos oss idag, i hallen. En fototapet med en taxibil på. Lät tråkigt, men tror det blir great. (Eiffeltornet hade också varit snyggt...)

Kommentarer
Postat av: malin

Amaaaanda! Snälla du, kan du inte du hjälpa mig med bloggdesign någon gång framöver? :)

2010-09-05 @ 15:37:56
Postat av: Amanda

Haha, självklart :) Är dock inte så haj på det, men javisst!

2010-09-05 @ 20:27:13
URL: http://amandael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0