series

Ska gå en sväng med nella nu, är sjukt godis sugen också. Fast fär nog nöja mig med frisk luft..

Joey - "Oh! Sorry, did I get you?"
Chandler - "NO, you didn't get me! It's an electric drill! You get me, you kill me!"

Joey - "My agent thinks I should have a name that's more neutral."
Chandler - "Joey...Switzerland?"

Rachel - "Did I leave the stove on?"

Ross - "You haven't cooked since 1996!"

Joey - "So do I look 19?"
Chandler - "Well, on a scale of 1 to 10, 10 being the stupidest you could possibly look, you're definitely 19."


När jag ändå skrivit om serier, kan jag ju lika gärna fortsätta.. Vänner, helt klart min favorit. Håller i alla lägen, lika kul varje gång. Jag kan alla avsnitt utan och innan, faktiskt. Har alla säsonger, de bäösta i min seriesamling.

En annan sak, nästa vecka börjar alla serier om. ÄNTLIGEN! Som jag väntat, cougar town, desperate housewives och grey's anatomy. Can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0