today

Har inte riktigt haft tid idag. Fullt upp helt enkelt! Började tjugo över tio, slutade strax därefter. Var och intervjuade på badhuset, eller gjorde ett fältbesök som det så fint heter.. Sen for jag och elin på stan ett tag. Åt lunch och gick i affärer, köpte dock inget. Sparar till skåne, bäst du bokar in en lååång shoppingdag julia!

Efter att jag kom hem så gjorde jag inte så speciellt mycket, hjälpte fia med nå grejs och så..

Sen for jag på ku film ikväll, I love you philip morris. En komedi, jag tyckte mer att den var sorglig och inte så jätteskoj.


jäkulst lejd bild, men what the heck. bjuder på den.


snodde bilderna från elin.
Kommentarer
Postat av: JuLia

en lååång shoppingdag var det här ja! :D Kan bli fler också ;)

2010-09-29 @ 20:29:24
Postat av: Amanda

låter braaaaa! :D

2010-10-01 @ 12:19:47
URL: http://amandael.blogg.se/
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Tummen upp för dig!

2010-10-01 @ 12:46:37
URL: http://mellisaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0