goodiebag


Vet inte om jag har sagt att jag beställt en goodiebag? Kan hända att jag aldrig gjorde det, men i alla fall så har jag blivit medlem på goodiebag.nu. Där får man beställa hem några varuprover varje månad, tror det var så om jag inte minns fel.

I min goodiebag så hittade jag en lumene dagkräm, luktar grymt gott och är otroligt skön på huden. Även en kräm från nivea, i bodylotion-typen. Fast lite tjockare. Det fanns även ett parfymprov, ck one. En unisex parfym som doftar grymt och den har hållit riktigt länge faktiskt. Doftar lika mycket nu som när jag satte på det. Gott luktar det också!

Ett plus i kanten var att man fick en gratis film på headweb, och inte gör det saken sämre att även mor min beställt en så vi fick hela två presentkort. Inte helt fel, med tanke på att det är fredag imorgon. Fredag är lika med filmkväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0