it's to late to apologize

Ber så hemskt mycket om ursäkt för min frånvaro, hade jag tänkte skriva.. Men sen slog det mig, det här är ju min blogg. Och jag lever ju också emellan inläggen, så därför ber jag inte om ursäkt för mitt liv.
Dock ber jag om ursäkt för mitt dåliga internet som gör att jag inte kan blogga.. Det var meningen att det skulle varit fixat men men.. Så kan det gå, det håller dock på att fixas!

Slutade ju som sagt var 10.20 idag! Fick ett ryck och möblerade om i rummet.. Sen kom hanna och vi bakade en jättegod äppelpaj!

Känner mig lite småsjuk, ont i halsen och liknande. Så stannar hemma ikväll så jag slipper bli sjuk till jag far till julia :)


Min söta syster gjorde frukost till                  Som tack tog jag massa kort på
mig imorse, så jag skulle hinna                        hennes ninis, Leo och gav han mat..
med bussen. Söt är hon :)
Kommentarer
Postat av: JuLia

Ni hade väl inte en kanin när jag var där? Eller är det hos er pappa? :)

2010-10-24 @ 14:51:39
Postat av: Amanda

Vi skaffade han i våras :)

2010-10-24 @ 15:10:50
URL: http://amandael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0