pics from the trip

Vi är lediga från skolan idag så jag sitter och funderar på om jag ska plugga lite eller fortsätta sitta här? Blir nog det senare alternativet, ett tag i alla fall..

När mami kommer hem så ska vi förhoppnigsvis in till stan och köpa hårfärg :) Vilken färg det blir får ni se sen, om jag vågar vill säga..

Datorn är inte vad den varit och tjorvar hela tiden. Därav den dåliga uppdateringen igår, vi har dock löst det nu. (vi och vi, det var jag..) Den börjar nog sjunga på sista versen snart (ta i trä). Så får hoppas på att min första önskan på önskelistan blir sann ;)

Nä, ska gå ut med hunden nu, hämta poste och sen börja plugga. Talk to you later!

kan visa dagens senare, och lite annat kul :)


tog inte så många bilder, men här får ni tre i alla fall. kan visa några från telefonen också, finns fler där :)
Kommentarer
Postat av: JuLia

Trevligt värre ;P

2010-11-11 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0