sweet dreams

Har haft ett jäkligt konstigt schema idag. Men det gick bra i varje fall.När jag slutade fick jag, tack och lov, skjuts hem av elins snälla mamma. Skulle inte ha hunnit allt annars :)

När jag kom hem panikåt jag lite yoghurt, höll nästan på att svälta ihjäl. Sen panikduschade jag. Och nu har jag panikklätt på mig och panikpackat. Har garanterat glömt nå så fort som jag packade. Har lyckats trycka ner ett helt täcke, en gigantisk handduk i min väska.. Det ni! Fick dock nästan inte ner en ring(s) påse i en sidoficka.. aja, kul fakta där amanda..

Nu måste jag panikskrapa rutorna på bilen och sen börja bege mig.

Hehe, glömde visst säga vad jag skulle göra. Vi ska vara nästan alla tjejer i klassen och äta, sova och mysa tillsammans :) Så vi hörs imorgon då!

har inte tid att he in nån bild, sorry! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0