i do i do i do

Har inte hunnit blogga förrens nu, eller hunnit och hunnit. Jaghar helt enkelt inte bloggat förrens nu :) Men hade ju tidsinställt två så det gick nog bra i alla fall. Kanske borde göra det oftare? Annars blir det ju bara updates på kvällen ju.. Tål att tänkas på..

Hur som haver så skulle jag in till stan en snabbsnabb sväng efter skolan, skulle köpa oth säsong sju. Men såklart så hade den inte kommit in. Och jag missade den tidigare bussen.. Så fick underhålla mig på stan ett tag, blev några inköp även idag :) Förvånansvärt mycket rea faktiskt, mycket fint på den också!

När jag väl hade kommit hem skulle vi på öppet hus som robbin och resten av d-spåret hade. Kul att träffa våra gamla menoter!

shoppingen kommer strax upp :)

när jag fotade insåg jag att jag glömt visa en tröja sen i tisdags (?) så bild på den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0