friends

Tar mig en liten paus i skrivandet och uppdaterar här, tänder ljus och drar på mig mjukiskläderna :)

Förresten så var jag förbi mormor och morfar en sväng igår och dem undrade vad jag önskade mig .. Det hela slutade i alla fall med att jag ska få låna ett kamerastativ av morfar som han hade liggandes hemma. Så då kan jag stryka det från önskelistan :)

♥ Dator
♥ Pengar
♥ Norrbottensring
♥ Kamerastativ
♥ Humanity armband (?)


laddade upp med en riktig hotellfrukost och vänner imorse, första advent och allt! en toppenstart på dagen helt enkelt.
Kommentarer
Postat av: Artan

sweet, jodå bara bra. Hur "firar" du advent då? ;)

Kram!

2010-11-28 @ 19:45:25
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0