'cause her hair was black and her eyes were blue..

Sorry att jag inte uppdaterat förrens nu. Men jag har haft fullt upp...

Först sprang jag till stan för att jag skulle byta ett par byxor, det gick dock ej. Så fick halva priset tillbaka. Skulle rusa till bussen men hann ej, så fick gå på stan en stund. Hade fått en massa rabattcheckar av mamma så köpte mig en tunika. Kan visa imorgon :) Hann med nästa buss och hittade faktiskt en tjuga när jag satt och väntade :D

När jag kom hem åt jag, sen intervjuade jag fia till ett skolarbete.. Efter det har jag läst i min bertbok, snart klar! Har även hunnit skriva klart a&l arbetet, men vi har slut färg i skrivaren så kan dock inte skriva ut.. Får göra det imorgon på skolan :)

Mycket text men lite innehåll, får väl ursäkta mig själv med att jag är rysligt trött?


vad jag har att göra innan jullovet. (har dock redan gjort intervjun och a&l inlämningen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0