bert

Medans jag sitter i skolan så kan ni roa er med lite bert citat. Håller på att läsa Berts första bekännelser (till mitt försvar är det en skoluppgift.) och det är både en och två gånger man brister ut i skratt..

"Ibland önskar jag att farsan hade gift sig med en spanjorska. Då skulle mormor bo i Barcelona. Mormor hatar långa resor. Bra!"

"Sedan slog jag en kullerbytta. Det skulle jag aldrig ha gjort. Mitt i rullningen kom jag på att jag glömt kalsonger under gymnastikbyxorna. För sent insåg jag mitt misstag. Katastrofen var ett faktum. Min pung ramlade ut."


"Om man delar en mask i två delar, så fortsätter bägge delarna att leva. Åke är säker på att samma sak gäller för människor. Åke är rolig."

Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet!



2010-11-25 @ 15:01:51
URL: http://kulansplace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0