andra advent

Ber om ursäkt för helgens dåliga uppdateringar under helgen. Men har knappt varit hemma någonting.

Igår vaknade jag av att charlotte ringde och hörde om jag skulle följa till stan. For dit och mötte upp henne och julia. Köpte ett par jeans faktiskt. Vi for typ på turné runt bland alla billiga (dollar, öb) och mat (coop) affärer. Sen for vi och åt pizza. Efter det spelade vi wii i stort sett hela kvällen.

Idag har jag varit så jäkla trött och spenderat större delen av dagen i soffan. Såg en föreläsning som gick på tv, Lasse den där brandmannan, ni vet. (han var här i stan för ett tag sen) Annars har jag inte gjort så mycket, svängt förbi charlotte en snabbsväng för att lämna paket..

Har dock inga bilder från helgen, om inte charlotte lägger ut nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0