thirty day challenge, day seventeen

Dag 17, ett minne från varje årstid.

Vår - Under våren for vi till Paris. Vackra, fina, underbara (och varma) Paris. Åkte, som väldigt många andra, dit med franskaklassen. Delade rum med mina fina vänner Charlotte och Ida. Det var en härlig resa, trots otroligt mycket skoskav. Skulle mer än gärna sätta mig på ett plan och återigen besöka kärlekens stad :)

Sommar - Älskar ju att resa, så inte så otippat hamnar våran Stockholmstripp här. Hälsade på min fina kusin m. familj och hade en otroligt härlig vecka där nere :) Den där sista veckan på sommarlovet var även den toppenhärlig. Bröllop på rönnskär och dop för lilleman och det hela avslutades med Kandalakshabesök. Kunde inte blivit bättre med andra ord :)

Höst - Även här hamnar en resa. När jag for till skåne och hälsade på Julia :) Härligt att få träffa henne efter ungefär ett år. Hösten gick otroligt fort och jag hann nästan inte med. Var sjuk och gjorde inte speciellt mycket. En lugn årstid helt enkelt. Min kusin kom dock upp och hälsade på, underbart :)

Vinter - Här vet jag inte riktigt, vintern är ju så lång så har inte riktigt hunnit med så mycket än. Har inte gjort så mycket, myst och frys(i)t här hemma, varit med mina fina vänner och sånt där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0