thirty day challenge, day one

Dag 1, presentation av mig.

lika bra att börja idag så, vi kör nu..

Vem är jag då?
En tjej född i de norrländska skogarna, februari -94 (alltså 16, 17 i februari). Bor i ett vitt hus med min familj. Har en mamma, Anette, en pappa, Mats och två syskon, Filippa, 9år och Robin (14år). Inte att förglömma så har jag en hund, en naken sådan. Mamma och bror är allergiska så det går inte så bra med någon annan. Nella är hennes namn. Vi har några fiskar och en kanin också, Leo. På fritiden gillar jag att umgås med mina fina vänner, se film och bara vara. Inte så speciell egentligen. Älskar att resa och upptäcka andra länder, deras kulturer och språket. Går just nu på gymnasiet (of course..), barn och fritidsprogrammet och BF1A är min fina klass. Vill efter mina avslutade år där åka som aupair, vars jag vill vet jag inte än. Frankrike, USA, England, Australien, Nya Zeeland? Valmöjligheterna är många. I framtiden vill jag jobba med barn på något sätt! Vad och hur vet jag ej.. Okej, kortfattat skulle det vara. Men vem kan beskriva sitt liv kortfattat? Hur som helst.. Glömde kanske säga mitt namn? Amanda är det i alla fall. Nåja nu har ni nog läst så det räcker och blir över, bjuder på lite bilder för att väga upp det hela :)



jaa ni förstår vad jag menar..
Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?!

- fina bilder :)

2010-12-02 @ 01:07:30
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Laila

Vad hittar du på gumman? :)

2010-12-02 @ 11:42:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Laila

bra presentation =)

2010-12-03 @ 17:00:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0