thirty day challenge, day eighteen

Dag 18, min favoritfödelsedag.

Utan det minsta tvekan så är det min femtonde födelsedag. Jag hade önskat mig en språkresa, trodde dock inte att jag skulle få en. Eller det gjorde jag, litegrann, men samtidigt absolut inte. Om ni förstår? I alla fall, på morgonen fick jag paket och tårta på sängen, då minns jag att jag fick en tunika, ett par byxor och en kofta samt en bok eller så? Sen var det bara att he sig upp till skolan. Väl där blev jag grattad av klassen och om jag inte minns fel så skrev de stort på tavlan, GRATTIS AMANDA 15ÅR!!. Jag kom hem från skolan vid ett, två. Var en onsdag, så då slutade vi alltid tidigt.. (Vilket jäkla minne jag har ;)) När jag väl kom hem så har jag för mig att jag bakade lite och väntade på att allihopen skulle komma :) Farmor kom först tror jag? Bjöd henne på fika och så, sen kom fler.. Men först vid fem kom pappa hem, han kommer alltid hem då.. Det var alltså först då jag skulle få den "stora" presenten. Fick ett litet kuvert med ett kort som fia gjort. På kortet stod det, vart vill du åka? Snacka om att jag blev glad. Har nog aldrig lett så mycket, kunde inte sluta. Skrek inombords och visste typ inte vars jag skulle ta vägen. Helt klart den bästa presenten jag fått. Vill nästan gå tillbaka dit, bara för att uppleva samma glädje som jag kände då. Så jäkla fantastiskt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0