sick, once again

Var upptagen hela dagen igår, var knappt hemma någonting alls.. Därav den dåliga uppdateringen..

Jag kan ju då berätta vad jag gjorde. Så fort jag vaknat gjorde jag mig klar och for till stan med hanna. Kollade in rean, och gjorde några fynd faktiskt! (visar strax!). När jag kom hem hann jag knappt gå innanför dörren innan vi for till mormor och morfar och åt. Direkt därifrån lämnade mamma av mig hos hanna, där jag spenderade kvällen. Vi såg film och lite sånt :) När jag sen kom hem orkade jag inte sitta nå vid datorn ;) la mig i sängen och såg ett vänner (tre st, om jag ska vara ärlig..) avsnitt innan jag somnade..

Det var alltså min gårdag :) Idag ska jag nog bara vara inne, min förkylning blir bara värre så ska försöka kurera mig..


- julafton
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0